Heat map analitika i njen uticaj na prodaju
Heat Map je grafički prikaz bilo koje individualne vrednosti. Matrica ovog prikaza je predstavljena bojama. Različite boje koje se vide na grafičkom prikazu imaju različito značenje ili predstavljaju različite vrednosti za različite podatke. U prodajnim objektima Heat Map pomaže na mnoge načine:
•Pomaže pri otkrivanju najposećenijih delova objekta (Hot spot).
•Takođe otkriva mrtve zone.
•Prikazuje preopterećenje određenih zona (prolazi, kasa itd)
Kako radi Heat Map?
Heat Map sistem koristi slike snimljene IP kamerama i tako pomaže prodajnim objektima da imaju bolji uvid u modele kretanja posetilaca u određeno vreme ili uživo.
Korist Heat Map sistema u prodajnim objektima je velika.
•Imajući čistu sliku modela kretanja posetilaca ili prikupljajući informacije o tome pomaže pri unapređenju unutrašnjeg rasporeda objekta i pozicioniranja proizvoda.
•Pomaže pri poboljšanju tehnika pružanja usluge u cilju zadovoljavanja posetilaca.
•Pomaže pri planiranju promotivnih aktivnosti i marketinških tehnika. Poboljšava ispunjenje zahteva posetilaca koristeći podatke o posećenosti kao i kupovnim navikama.
Made with Mobirise web template